top of page
Foto van schrijverJonas Scherrens

Dreamcars @ Autosalon Brussels 2019

Zo, ons belgisch autosalon, die zich afspeelt in brussel in de heizelhallen, zit er weer op voor dit jaar.


alle autoliefhebbers konden van 19 januari tot 27 januari hun hartjes ophalen aan de laatste nieuwe moto's,wagens, technologieën, en alles wat met de auto-industrie te maken heeft.

Het salon is een plaats waar potentiële kopers van bepaalde wagens / merken gaan om hun nieuwe wagen van dicht te kunnen zien, er eens in te kunnen zitten, en vooral om te kunnen onderhandelen voor mooie kortingen op hun nieuwe wagens, doordat merken speciale "salonconditie's" geven ( mooie kortingen gedurende de ganse periode van het autosalon).

Natuurlijk komen niet alleen potentiële kopers naar het salon, maar ook gewone mensen die eens een daguitstap maken met het gezin en vrienden.


Natuurlijk zijn vooral vele autofanaten & fotografen aanwezig die graag de nieuwste,mooiste,snelste en extreemste wagens willen zien, die categorie noemen wij dan de "Sportscars, SuperCars & Hypercars ".

Deze wagens stonden in een aparte hal die de naam Dreamcars had, de wagens van onze dromen ;).


Vooral van deze wagens willen wij u wat mooie foto's en informatie geven, omdat vooral deze categorie tot onze verbeelding spreekt, en we allen wel in onze kindertijd in poster in de kamer hangen hadden van een O Zo Mooie Ferrari, Porsche of Lamborghini.


Dus beginnen we met de eerste wagen die je tegenkomt in de hal van de Dreamcars, en dit is

van de eerste keer de top van de auto industrie.


 

Bugatti Chiron:







De Bugatti Chiron is een tweezits-Hypercar van het Franse Bugatti. De auto is ontworpen op het hoofdkantoor in het Franse Molsheim (Alsace). Het is de opvolger van de Bugatti Veyron en voorgesteld op 1 maart 2016 op de Autosalon van Genève. De auto is vernoemd naar de coureur Louis Chiron, uit Monaco.


Motor:

De motor is in de basis dezelfde motor als in de Bugatti Veyron, maar is voor 95% vernieuwd, de turbo's hebben een maximale druk van 1,85 bar. Uiteindelijk zorgt dat voor een vermogen van 1500 pk en 1600 Nm koppel.


Prestaties:

De Bugatti Chiron bereikt 0-100 km/h in 2,4 seconden, 0-200 km/h in 6,7 seconden, 0-300 km/h in 13,6 seconden en bereikt 400 km/h na 32,6 seconden. De topsnelheid is begrensd op 420 km/h, maar in theorie zou hij 460 km/h moeten halen. De Chiron brak het record voor de 0-400-0 km/h binnen de 41,96 seconden, maar de Koenigsegg Agera RS verbrak dat weer met een tijd van 36,44 seconden.

Verkoop:

De eerste 200 exemplaren werden al verkocht voor de eerste levering. De minimumprijs was 2,4 miljoen dollar/stuk, wat later 2,7 werd. Bugatti begrenst de verkoop tot 500 stuks. In het eerste productiejaar, 2017, werden 70 wagens afgewerkt. Er werden al 300 wagens verkocht, met eind 2017 230 leveringen op de wachtrij.

Opbouw:

De Chiron heeft net zoals zijn voorganger, de Veyron, een koolstofvezel carrosseriestructuur, een onafhankelijke ophanging, een versnellingsbak met 7 gangen en dubbele koppeling en een Haldex-vierwielaandrijvingssysteem. Hij is qua design gebaseerd op de Bugatti Vision Gran Turismo.

Bugatti Chiron Sport

Op de Autosalon van Genève 2018 is de Bugatti Chiron Sport geïntroduceerd, het is een 18 kg lichtere en meer circuit gerichte auto dan de reguliere Chiron. De Chiron Sport wordt vanaf eind 2018 gefabriceerd en kost zo'n 5% meer dan het basismodel.


 

HONDA NSX



De honda NSX ( New Sportscar Xperimental) is honda's vlaggenschip in de supercar sector.

Het heeft 11 jaar geduurd tegen dat honda een waardige opvolger van de alombekende NSX heeft kunnen realiseren.


de wagen moest het toppunt worden van nieuwe hybridetechnologie in een sportwagen.

De nieuwe NSX is dus voorzien van een 3.5l TwinTurbo v6 die 500pk levert en 550Nm koppel, en die word dan nog eens geholpen door 3 elektromotoren, goed voor een gecombineerd vermogen van 571pk & 645Nm koppel. De motoren zijn gekoppeld aan een versnellingsbak met 9 versnellingen en een dubbele koppeling. De elektromotoren worden opgeladen door rem-energie op te vangen en deze terug naar de batterijen te sturen.


De wagen heeft ook een revolutionair AWD-systeem die de kracht over de 4 wielen verdeeld, het brein van de wagen voelt aan welk wiel grip nodig heeft of welk wiel grip verliest, en zodanig de nodige kracht naar de afzonderlijke wielen verdeeld om tot de beste grip te komen in gelijk welke situatie.


Al dit geweld zorgt dat de wagen kan optrekken van 0-100 kph in 3.3 seconden en doorgaat tot een topsnelheid van 309kmh.


De prijs van al dit moois in 2015 was 165.000€.



 

2019 Porsche 911 "992"



Uiterlijk verschilt de 992 slechts in details van het vorige model, de 991. De auto is 20 mm langer en 5 mm hoger dan zijn voorganger met gelijkblijvende wielbasis.

De kofferklep en het front van de auto met "verstelbare louvres" zijn rechtlijniger, de voorste spatborden zijn vergroot en de wielen staan 25,4 mm verder naar buiten. Op de deuren zijn de klassieke deurgrepen vervangen door (elektrisch) inklapbare deurgrepen.


Aan de achterkant is de 992 voorzien van een doorlopende lichtstrip over een groot gedeelte van de achterkant ditmaal geleverd op alle versies van de 992. Voordien werd een dergelijke doorlopende strip alleen aangetroffen op de versies van de 911 met vierwielaandrijving. De spoorbreedte is 40 mm breder dan zijn voorganger. De vijf kenmerkende instrumenten direct voor de chauffeur zijn digitaal behalve de in het midden geplaatste analoge toerenteller.

Tot de nieuwe uitrustingsopties behoren een rijbaanassistent, een nachtzichtassistent en een parkeerassistent met 360 graden uitzicht. De 992 staat op (vergrote) 20 inch velgen voor en 21 inch achter.


De motor van de 992 zoals voorgesteld in november 2018 is een drie liter benzinemotor voorzien van dubbele turbo's in de Carrera S en de Carrera 4S met 331 kW (450 pk). Dit zorgt voor een topsnelheid van 307kph en een acceleratie van 0-100kph in 3.7 seconden, en 3.5 sec met het optionele "SportChrono-Pakket".(in de toekomst worden andere motoren toegevoegd). In het ontwerp van de auto is rekening gehouden met het feit dat de 992 -op termijn- leverbaar wordt met (deels) hybride aandrijving.


Als transmissie zijn een automatische transmissie; PDK met 8 versnellingen en een handgeschakelde versnellingsbak met zeven versnellingen leverbaar.

De Porsche 992 is de achtste generatie van de Porsche 911, de auto wordt gefabriceerd door Porsche. De auto werd op 28 november 2018 op de LA Auto Show gepresenteerd en de eerste leveringen zullen plaatsvinden vanaf februari 2019.



 

PEUGEOT E-LEGEND



Tijdens het salon van Brussel had Peugeot op zijn stand een mooi plaatsje voor de e-Legend Concept. Die is rechtstreeks geïnspireerd op de 504 Coupé van weleer (eind jaren 1960), die door Pininfarina was getekend. De designers hebben hun best gedaan om een vergelijkbare verhouding tussen staal en glas te bereiken en om de passagiersruimte naar achteren te duwen. Toch bevat de auto ook heel wat moderne elementen, zoals het lichtdesign. Maar hij is vooral elektrisch en biedt verschillende rijmodi, waaronder een aantal autonome.


Je kan de conceptcar zelf besturen of hem laten rijden. In de autonome rijmodus verdwijnt het stuurwiel en krijg je zicht op een scherm van liefst 49 duim. De stoelen en armleuningen gaan ook in een andere, meer comfortgerichte positie staan. Passagiers kunnen kiezen voor de Soft-stand, waarbij de informatie wordt beperkt tot het strikte minimum, of voor Sharp, waarbij de auto sterk met zijn omgeving geconnecteerd is. Ook in de manuele rijmodus zijn er twee programma’s: Legend, met een instrumentenbord dat herinnert aan dat van de 504 Coupé met zijn drie tellers, en Boost, dat de voorkeur geeft aan een dynamische rijstijl.


De auto heeft een sportief temperament dankzij een elektromotor van 340 kW (462 pk) en 800 Nm. Dat koppel wordt over de vier wielen verdeeld. Peugeot geeft aan dat de e-Legend van 0 naar 100 km/u sprint in 4 seconden en dat hij een topsnelheid haalt van 220 km/u. Het rijbereik ligt op 600 kilometer (WLTP) en er is een snellaadmodus waarmee de auto op 25 minuten al 500 kilometer bereik terugwint. Bovendien kan hij ook inductief worden geladen. Een scherm onder de achterruit toont een persoonlijke welkomstboodschap voor de gebruiker en toont voor het vertrek hoe vol de batterij is. Hij waarschuwt mensen rond de auto ook wanneer die in de zelfrijdende modus onderweg is.


De sfeer aan boord van de conceptcar verwijst naar de gewatteerde stoelen van de oorspronkelijke 504. Ze zijn met velours bekleed en het houtwerk is in Paldao-hout uit “hernieuwbare” bosbouw gemaakt. Het doet denken aan het palissander- en ebbenhout van 50 jaar geleden. Het interieur van de 4,65 meter lange coupé is verder aangekleed met een hele resem schermen. Naast het grote frontale scherm van 49 duim zit er een van 12 duim in elke zonneklep en een van 29 duim in de deuren. Die twee laatste kunnen een personaliseerbaar “digitaal decor” weergeven.



 

BMW M2 "COMPETITION"



Velen zien de huidige M2 als de nieuwe M3, omdat hij lichter, levendiger en vooral minder burgerlijk is dan de coupé M4, waardoor hij alles in huis heeft om sportief rijden tot een feest te maken. Daarom wil BMW er nu een schepje bovenop doen met de M2 Competition, die uiteraard nog wat verder gaat.


Van 370 naar 410 pk


De make-over begint bij zijn motor, de zes-in-lijn van drie liter, die dankzij een nieuwe afstelling niet minder dan 40 pk en 85 Nm sterker wordt. Daardoor piekt hij op 410 pk en 550 Nm, waardoor hij uiteraard machtige prestaties kan leveren, zelfs al is het toerenbereik van het maximumkoppel uiteraard wat smaller geworden (van 2.350 tot 5.200 o/m in plaats van 1.400 tot 5.560 o/m voor de ‘gewone’ M2).


De koeling is grondig herwerkt, net zoals de smering en de inlaat. Uiteraard gaan de prestaties erop vooruit, maar niet zo sterk als we hadden verwacht. Op de sprint van 0 naar 100 km/u wint hij namelijk maar één tiende van een seconde: 4,2 seconden met de DCT-versnellingsbak (4,3 seconden in de gewone M2) en 4,4 seconden met de handbak (in plaats van 4,5 seconden). BMW verdient wel een applausje omdat het erin geslaagd is om de stijging van de CO2-uitstoot te beperken tot 10 g/km. De constructeur laat je nog steeds kiezen tussen een gerobotiseerde bak met 7 verhoudingen en, tot groot jolijt van iedereen, een manuele zesbak. De topsnelheid is begrensd op 250 km/u maar kan als optie worden opgetrokken tot 280 km/u via het M Driver’s Package.


De M2 Competition wil zich uiteraard op meer vlakken onderscheiden van de traditionele M2. Zo kiest hij voor de specifieke lakkleur Hockenheim-grijs (al zijn alle andere kleuren ook nog steeds verkrijgbaar) en voor 19-duimvelgen met verschillende bandenmaten voor- en achteraan. Ook de rijdynamiek zou erop vooruitgaan, want BMW heeft een antirolstang geïntegreerd in het motorcompartiment. Dat is dezelfde als op de M3/M4, waardoor de stijfheid en dus de precisie er gevoelig op vooruit gaan.


De veren, de dempers, de elastokinematische verbindingen en de ijking van het stuur en het sperdifferentieel (dat nog steeds variabel is van 0 tot 100 procent) zijn ook allemaal aangepast voor een meer pure en efficiënte rijervaring. Zo laat het sperdifferentieel je in de rijstand Sport+ nog meer genieten van breed uitgesmeerd overstuur. En om sneller toegang te krijgen tot dat programma, heeft BMW de M1- en M2-knoppen uit de M3/M4 op het stuur geplaatst. Voor de vertragingen biedt BMW nog geen koolstkeramische schijven aan, maar wel grote M Performance-pizzaschijven die vooraan worden aangegrepen door klauwen met 6 zuigers en achteraan met 4 zuigers. Dit nieuwe pareltje van BMW heeft nog geen prijs.


De prijs van deze M2 competion start vanaf €64.950 zonder opties.



 

Jaguar F-Pace SVR



De F-Pace SVR is de 550 pk sterke variant van de F-Pace, een SUV die over de bekende 5,0-liter grote supercharged V8 beschikt die 680 Nm levert. De F-Pace SVR is in staat om in 4,3 tellen naar een snelheid van 100 km/h te sprinten. De topsnelheid van de SVR ligt op 283 km/h. De vanafprijs van de F-Pace SVR is vastgesteld op € 148.920. Overigens wordt de reguliere F-Pace, net als de XE, XF en XJ, duurder dan voorheen. De vanafprijs van de 163 pk sterke 2.0D, voorheen te krijgen vanaf € 57.580, bedraagt nu maar liefst € 64.000.


Natuurlijk is de F-Pace SVR meer dan slechts een F-Pace met een V8 in zijn snuit. Zo zijn de veren aan de voorzijde 30 procent stijver dan die van reguliere F-Paces. Achter zijn ze 10 procent straffer dan bij de reguliere versies. Tevens moet de auto 5 procent minder overhellen, al was dat iets waar de F-Pace niet bepaald een handje naar had. Extra krachtige remmerij moet de F-Pace SVR weer fatsoenlijk tot bedaren kunnen brengen. Jaguar rust zijn sportieve SUV verder uit met een elektronisch aangestuurd differentieel (EAD).


Geen SVR zonder de nodige uiterlijke aankleding. Zodoende is ook deze F-Pace SVR uitgerust met uitbundig en van grote koelopeningen voorzien spoilerwerk, een typische SVR-motorkap en 21-inch lichtmetaal. 22 inch grote wielen zijn optioneel. Wielkastverbreders zijn aanwezig om de brede uitstraling van de auto nog even aan te zetten. Een speciaal uitlaatsysteem met actieve kleppen zorgt ongetwijfeld onder alle omstandigheden voor een fraaie akoestiek; het systeem is overigens 6,6 kilo lichter dan het standaard uitlaatsysteem van de F-Pace. Vanbinnen bepalen sportieve stoelen, de nodige SVR-emblemen en de Sport Shift Selector het beeld



 

BMW 8-serie



Na net geen twintig jaar afwezigheid plakt BMW terug de 8 op de koffer. Die 8 staat synoniem voor een luxueuze GT die niet enkel gemaakt is om kilometers te vreten maar ze met plezier verorberd. Een absolute rijdersauto deze 8 Reeks, volgens BMW.


De alleenheerserij van de Mercedes S-Klasse Coupé is nu echt over en out. Want met de Lexus LC, op til staande Aston Martin DBS Superleggera en deze 8 Reeks heeft het segment een serieuze keuzeboost gekregen. BMW hoopt alvast haar klanten te verleiden door de kaart van rijplezier te trekken. Want de 8 moet niet enkel luxueus zijn, hij moet ook sensationeel hard uit de hoek kunnen komen.


Het is dan ook daarom dat BMW alle varianten samen ontwikkelde met de M8 en M8 GTE racewagen. Waardoor BMW niet spreekt over de op 36-manieren aanpasbare voorstoelen of het geïoniseerd binnenklimaat, wel over een sportuitlaat, sperdifferentieel en een meesturende achteras.


Valt echter meteen op; dit is een BMW van een leeg velletje papier, zoals de X2. Waardoor je visueel niet kan spreken van een 7 Reeks met twee deuren minder. De 8 Reeks heeft zijn eigen karaktertrekjes met dichtgeknepen koplampen, samengesmolten grille en - laten we niet rond de pot draaien - een set einddempers die je voordien enkel bij een tuninghuis kon gaan halen.

Een best minimalistisch design met een sterk toelopende derrière op deze coupé. Het doel daarvan? De neus een stuk langer en voller laten ogen. Een trucje dat we wel vaker zien bij grote GT's. Ook binnenin oogt de 8 Reeks opvallend sportief. Weinig plaats voor overdreven weelde, wel een cabine met lijnen in lengterichting die je blik naar voren laat leiden. Verder pronkt de 8 met Live Cockpit Professional. Een compleet onsexy naam voor BMW's antwoord op de digitale cockpit van Audi en de MBUX van Mercedes. Waardoor ook deze BMW uitpakt met een compleet digitale interface en uiteraard de daarbij horende snufjes.


Een sportwagen dus maar eigenlijk ook niet, want met een leeggewicht dat al snel naar de 1.9 ton neigt is dit eerder een sports grand tourer. Ook al pretendeert BMW dat deze 8 Reeks op haar nieuwste CLAR-structuur staat en gebruik maakt van een lichtgewicht constructie door toepassing van aluminium, magnesium en met koolstofvezel versterkt kunststof.

Gewicht verdoezelen doe je echter nog altijd best met een serieuze grob pk's. Geen gebrek daaraan in de 8 Reeks. Op de +600 pk sterke M8 is het nog even wachten, bij de lancering spreken de Duitsers over de M850i xDrive en 840d xDrive. Twee keer vierwielaandrijving dus. Die eerste, de benzinevariant, maakt gebruik van een 530 pk sterke 4.4-liter V8 die dankzij 750 Nm aan koppel de GT in amper 3,7 seconden naar de honderd doet snellen. Dieselkiezers krijgen een 3-liter zes-in-lijn met 320 pk en 680 Nm. Met die cijfers heeft de zelfontbrander 4,9 seconden nodig om richting de honderd te stuiven.


Die rechtdoorprestaties krijgen bijstand van een plethora aan systemen. Denk aan die vierwielaandrijving en achterwielsturing maar ook 19-duims (!) remmen die verborgen zitten achter 20-duims velgen. Van de M5 leent deze 8 Reeks dan weer het M sperdifferentieel. Uiteraard is er ook een 8-traps-automaat aanwezig. Manueel schakelen, dat zit er niet in.

Al die technologie verbergt BMW achter haar Driving Experience Control-schakelaar. Een indrukwekkende naam voor enkele toetsjes op de middentunnel die toelaten om de 8 Reeks in Sport, Eco Pro en alles daartussen te zetten. Ja, ook een Sport +-setting tekent aanwezig waarbij zo goed als alle hulpmiddelen op vakantie mogen. Of dat echter nodig is in een 2 ton wegende coupé met 530 pk?


Geen eenmalig folietje, deze 8 Reeks Coupé want op termijn moet de 8-familie uit maar liefst 3 leden bestaan. Een cabrioversie spreekt voor zich, al mag er ook een 8 Gran Coupé uitkomen. Al die rakkers krijgen ook nog een M-derivaat. Over hybrideversies houdt BMW de lippen stijf op elkaar.



 

Ford Ranger Raptor



Ford heeft een nieuw beest in haar gamma, want de uit de kluiten gewassen F-150 Raptor krijgt het gezelschap van de Ranger Raptor. Met een 210 pk sterke diesel onder de kap en eindelijk!! Europese dienst. Nu ja, daar hopen we toch op...


Het was 2016 toen iedereen Ford smeekte om een Ranger Raptor in elkaar te schroeven. Of ze meteen daarna aan het werk zijn gegaan, die eer willen we onszelf niet toekennen maar jawel, Ford komt met een Ranger Raptor op de proppen. Waardoor de F-150 Raptor eindelijk een klein broertje heeft die ook in Europa potentieel heeft.


Enfin, de échte reden waarom Ford nu met een Ranger Raptor komt is uiteraard gekend, want Ford heeft besloten om de Ranger te gaan verkopen als compacte pick-up (geen grap) in de VS. En de Amerikanen houden van hun Ranger-versies. Geen V8, V6 of zelfs benzinepeut voorin de Ranger Raptor, wel dieselkracht. Daarvoor gebruikt Ford niet de vijf-in-lijn die je hier kan bestellen, wel een nieuwe 2-liter viercilinder diesel met twee turbo's. Het resultaat is 210 pk en 500 Nm. Oké, dat klinkt misschien niet zo stoer als de +400 pk die je in de grote Raptor krijgt maar vergeet niet... zo'n Ranger weegt al snel enkele honderd kilo's minder.


Echte Raptor-kenners weten natuurlijk dat het niet enkel om de looks en de motor draait. Met een Raptor moet je alle terreinen kunnen oppeuzelen. Vandaar ook dat Ford samen met Fox een ophanging ontwierp met langere veerweg, alle componenten verstevigde en heftige banden trekt over de 17-duims velgen. Ook het remsysteem blijft niet ongemoeid en de gehele onderzijde krijgt een extra laagje bescherming voor stenen, modder en het occasionele verdwaalde boterbloempje dat je aan gort rijdt.



 

Noble m500



Noble is, dat weet jij ook wel, een betrekkelijk klein bedrijf dat betrekkelijk briljant rijdende auto’s bouwt. Op dit moment is dat nog alleen de brute M600, een (drie keer raden) 600 pk sterk mormel dat zijn uiterste best doet elk foutje dat je maakt op de meest moorddadige wijze af te straffen. Omdat Noble op die manier wel erg hard door zijn clientèle heen gaat, komt daar nu een kleiner broertje bij: de Noble M500.


Precies: hij heeft dus 500 pk. Verschillen met zijn broer zijn er echter te over. Zo is de Noble M500 kleiner, maar biedt meer binnenruimte. Ook zal hij luxer aangekleed zijn dan de spartaanse M600. De power komt van Ford, in de vorm van een 3,0-liter V6 met twee turbo’s. Nee, niet die uit de Ford GT: da’s een 3.5. Waar bij de M600 zelfs de voorruit van koolstofvezel is (oké, niet de voorruit maar wel zo’n beetje de hele rest van de auto), wordt de Noble M500 van een fiberglas body voorzien. Dat helpt de kosten enigszins in de klauw te houden. Het onderstel is ‘gewoon’ van aluminium, zodat het gewicht op een kilo of 1.200 uit zal komen. Prestaties zijn nog niet bekend (de foto’s zijn van een mock-up), maar met dit soort cijfers heb je geen bizarre hoeveelheden fantasie nodig. Toch?


Wat gaat die Noble M500 kosten?

Het is dus nadrukkelijk de bedoeling dat de M500 een stevige klap goedkoper gaat worden dan de M600, maar die kost dan ook alweer richting de €350.000. De M500 moet zo’n beetje de helft gaan kosten.

Niet direct een instappertje dus, maar daar kan de auto dus weer weinig aan doen…



 

Ferrari 340 Amerika Ghia Coupe



En nu gaan we voor de duurste wagen in de hallen van de dreamcars, en nee, dit is geen laatste nieuw model, met de gekste technologieen, of meest indrukwekkend design....


het is de 67 jaar oude Ferrari 340 Amerika Ghia Coupe, waar exact 4 exemplaren van zijn op de ganse wereld.


De 340 Amerika was gemaakt voor een nieuw amerikaans publiek, daarvan ook de naam.

de wagen maakte gebruik van de lampredi 4.1l v12, een motor die origineel afkomstig was uit de racerij, en ietwat aangepast was voor weggebruik.


deze versie produceerde 225pk aan 6.000 Tpm, had een versnellingsbak met 5 gangen, een buizenchassis ontwikkeld voor de motorsport, en een aangepaste ophanging. Het leeggewicht van de wagen was 922Kg, daardoor kon de wagen optrekken van 0-100kph in 8.2sec naar 100 kph, en haalde een topsnelheid van 248kph.


Het was een gewoonte bij ferrari in die tijd om de body van de wagen over te laten aan verschillende "CoachBuilders" , bedrijven die zich specialiseerde om speciale carroserieen te maken voor bepaalde wagens.Deze bedrijven waren vooral Touring, Vignale en Ghia.

In de zaak van de Ferrari 340 zijn er in totaal 23 geproduceerd: Vignale produceerde er 11, Touring maakte er 8, en Ghia maakte er 4, waarvan deze 340 Ghia Coupe er 1 van is , en daarom ook de duurste van allemaal.


de verkoopprijs van deze wagen wordt geschat tussen de €2.000.000 & €3.000.000!


 

En met dit spectaculair einde, maken we een einde aan het verslag van een alweer spetterend autosalon in 2019!


Heb je zelf ook een nieuwe wagen gekocht tijdens het autosalon, aarzel niet en maak een afspraak om te weten te komen hoe wij uw droomwagen kunnen beschermen.



 

Deze blog werd u gebracht door Nicolas Dujardin, Beheerder van Carspotting Knokke, goede vriend en all round auto connaisseur.



163 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page